راه های باطل کردن سحر و جادو

نتیجه تصویری برای باطل کردن طلسم

 

هر کس این آیه از سورهء الرحمن را ۷۰ مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل کند هر کس هر سحری برای او کرده باشد باطل می شود باید توجه داشت که هنگامی که به وسیلهء این آب غسل میکنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده پس نباید در راه آب یا جای کثیف ریخته شود وپس از غسل نیز می توان آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه ریخت و اگر در مکانی سحر باشد مثلا کسی مغازه یا محلی را سحر کرده باشد میتوان پس از خواندن این آیه بر روی آب آن آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت ونیز این کار اجنه را هم دور میکند اکر از این آب به روی مصروع یا جن زده بپاشند فی لفور به حال آید . آیه این است :

بسم الله الرحمن الرحیم ، یا معشرالجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السماوات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان .

 ۱) استعاذه به خداوند و خواندن سوره ‏های فلق و ناس

۲) خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس

۳) دعا وتضرع به درگاه خداوند

۴) درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند

۵) صدقه دادن

۶) خواندن آیت الکرسی

 

whitemagic1920_xthumb


نتیجه گیری کلی :

۱) اول آنکه علوم غریبه و فراروانی و قدرت های مافوق وجود دارند .

۲) افراد اهل این پدیده ها هم وجود دارند که معمولا یک عده قلیلی از آنها انسان های خوب و پسندیده و خود ساخته و معنوی هستند و متاسفانه عده کثیری از آنها انسان های خود ساخته و معنوی نیستند و از این راه دکان باز کرده و مشغول کاسبی بوده و از جهل و نادانی و ضعف عده ای ترزق می کنند و طرفداران کور و کری هم دارند که خوشبختانه در کشور ما قاطعانه با این افراد برخورد می گردد.

۳) جادو و طلسم و دعا و ….. فقط روی افراد سست ایمان و ضعیف النفس و منفی و اهل خرافات جواب می دهند و افرادی که انسان های درستی هستند و با یاد و نام خای متعال و بر مبنای معنویت زندگی می کنند و در همه امور توکل و توجه شان به حضرت حق می باشد اساسا خداوند حافظ و پشتیبان آنهاست و از شر شیاطین انسانی و غیر انسانی محفوظ هستند.طلسم سیاه , باطل کردن طلسم , طلسم چیست ,چشم زخم و طلسم , طلسم سیاه , باطل کردن طلسم , طلسم چیست ,چشم زخم و طلسم , طلسم سیاه

۴) در همه حال بایستی درست و الهی زندگی کرد تا مشمول عنایات و رحمت عام و خاص الهی گردیم و در تک تک لحظات زندگی فقط و فقط خداوند متعال را لحاظ نموده و در جهت رضای حضرتش گام برداریم نه رضایت غیر و همیشه حضرتش را حافظ و پشتیبان خود تصور نماییم.

۵) در مصائب و مشکلات علاوه بر توکل به حضرت حق و طلب هدایت درونی و بیرونی ، از افراد متخصص و فرهیخته یاری و کمک بخواهیم.

۶) برای همه نیات و افکار خوبی داشته و خیرات و برکات الهی را در صورتی که به خیر و صلاحشان باشد مسئلت نماییم ( دعا برای غیر زمانی درست و ارزشمند است که از خداوند خیر و صلاح مخاطب را نیز مسئلت نماییم ).

۷) تمام انفاق ، نذر و نذورات ، صدقات ،قرض الحسنه ها و غیره و غیره باید مبتنی بر رضا و خشنودی  ” حضرت حق ” باشد نه رضایت سایرین و ریا و تزویر و حتی احساس خوبی ونیکی و ثواب !!!!

۸) مسائل خصوصی و خانوادگی را به هیچ احدی حتی نزدیکان و دوستان نگویید. اگر مشکل و یا چالشی دارید فقط و فقط آن را با مشاور و یا متخصص فرهیخته ( ترجیحا غریبه ) مطرح نمایید.

۹) موفقیت های بزرگ ، تجارب عالی ، لذت های ناب ، سفرهای عالی ، ….. و تمام نعمت ها و موهبت های الهی که نصیبتان می گردد را لزومی ندارد به کسی بگویید و یا نشان دهید.

۱۰) در حریم شخصی تان هر کسی را وارد نکنید. با هر کسی رفت و آمد خانوادگی نداشته باشید . هر لقمه و غذایی را نخورید!



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: طلسم و باطل کردن طلسم در گنج یابی و دفینه یابی ,آیا طلسم واقعیت دارد راه های باطل کردن سحر و جادو

تاريخ : 10 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود